Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Focus

3.97/5 (2022 ratings by Goodreads)
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Apr-2013
  • Izdevniecība: Hudson Street Press (an imprint of Penguin Group (USA) Inc)
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781101609897
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 16,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 18-Apr-2013
  • Izdevniecība: Hudson Street Press (an imprint of Penguin Group (USA) Inc)
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781101609897
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Demonstrates how respective approaches to pleasure and pain can provide insight into how to motivate others, outlining strategies for identifying and changing focus to get results in various situations, from selling product and managing employees to raising children and promoting relationships.

Details how two distinct approaches to pleasure and pain--promotion- and prevention-focused--offer insight into how to motivate and influence others, and describes how to both change focus and use focus to achieve specific results.



Introduction ix
Part One Promotion and Prevention
Chapter 1 Focused on the Win, or Avoiding the Loss?
3(17)
Chapter 2 Why Optimism Doesn't Work for (Defensive) Pessimists
20(13)
Chapter 3 Focus on Work
33(15)
Chapter 4 Focus on Kids
48(25)
Chapter 5 Focus in Love
73(19)
Chapter 6 Focus on Making Decisions
92(21)
Chapter 7 Focus on Our World
113(17)
Chapter 8 Identifying and Changing Focus
130(21)
Part Two Motivational Fit
Chapter 9 It's the Fit That Counts
151(15)
Chapter 10 The Triumph of the Fittest
166(17)
Chapter 11 Under the Influence
183(16)
Chapter 12 To Market
199(11)
Chapter 13 A Step-by-Step Guide to Creating Motivational Fit
210(15)
Epilogue 225(4)
Acknowledgments 229(2)
Notes 231(12)
Index 243