Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Focus First on Results: A Value Framework for Learning Consultants

  • Formāts: 20 pages
  • Izdošanas datums: 23-Sep-2014
  • Izdevniecība: Association for Talent Development
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781950496037
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 19,99 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 20 pages
  • Izdošanas datums: 23-Sep-2014
  • Izdevniecība: Association for Talent Development
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781950496037

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

To distinguish an L&D program that affects learner behavior, you must put results first. Doing so helps you show the value of your work as a learning consultant and demonstrate the value of L&D activities. In this issue of TD at Work, Chris Adams and Beth Hughes introduce the Results Come First framework. You will discover:• how results should come first when engaging with clients• the forces that may throw off the balance of your development initiative• examples of how the framework works in action.