Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Focus on Music: Exploring the musical interests and abilities of blind and partially-sighted children and young people with septo-optic dysplasia

  • Formāts: 77 pages
  • Sērija : Issues in Practice
  • Izdošanas datums: 09-Jul-2012
  • Izdevniecība: Institute of Education Publications
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780854739455
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 12,51 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 77 pages
  • Sērija : Issues in Practice
  • Izdošanas datums: 09-Jul-2012
  • Izdevniecība: Institute of Education Publications
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780854739455

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Focus on Music breaks new ground. It is the first survey of its kind to explore the musicality of blind and partially-sighted children in the UK and US. Through the eyes and ears of their parents and teachers, and through the firsthand experiences of the research team, an intriguing picture emerges of a group of young people in whose lives music occupies a special place.