Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Foreign Language Classroom: Bridging Theory and Practice

  • Formāts: 300 pages
  • Sērija : Source Books on Education
  • Izdošanas datums: 01-Aug-1995
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136753213
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 35,05 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 300 pages
  • Sērija : Source Books on Education
  • Izdošanas datums: 01-Aug-1995
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136753213
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Written from the practical viewpoint of language educators, these essays address classroom applications of second-language theory that respond to a broad spectrum of needs of foreign-language instructors. In addition to the commonly taught French and Spanish, it offers commentary on the teaching of Arabic, Greek, Hungarian, and Japanese. Topics include grammar; task variation and repair; the transition from language to literature and writing; the use of technology; and methodology. There is a glossary of pedagogical terms and an index.

Recenzijas

"The articles appearing in this collection offer a fresh conceptualization of the classroom as a dynamic environment in which to conduct L2 research." -- French Review

Contents *Making the Transition from Language to Literature, Jean Marie
Schultz *The 'Think-Aloud' Procedure as a Diagnostic and Learning Tool for
Second-Language Learners, Janis H. Black *Cognitive Aspects of Personality
and Listening Comprehension, Mary Call *Task Variation and Repair in the
Foreign Language Classroom, Celeste Kinginger *ApplyingDiscourse Analysis to
Students' Videotaped Performances: A Recent Methodology, a New Beginning,
Elli Doukanari *Stimulating the Right Brain in the Second-Language Classroom,
Theresa A. Waldspurger *Responding to Foreign Language Student Writing:
Expanding Our Options, Margaret Ann Kassen *La production écrite en langue
seconde par le recueil de textes, Michel Gagnon *Arabic as a Foreign
Language: Bringing Diglossia into theClassroom, Ahmed Fakhri *Acquisition of
Pragmatic Rules: The Gap Between What the Language Textbooks Present and how
Learners Perform, Miyuki Takenoya *The Linguistic Effect of Foreign Language
Learning on the Development of Mother Tongue Skills, Istvan Kecskés and Tünde
Papp *The Development of the Japanese Speaking Test and the Preliminary
Japanese Speaking Test, Margaret E. Malone and Sylvia B. Rasi *Reinventing
'Grammar' for the Foreing Language Classroom, Sharon L. Shelly *From Control
to Chaos: Reflections on an 'Unstylish' Research Paradigm, Vicki Galloway
*Bibliography *List of Terms *Index
Margaret Haggstorm, Leslie Z. Morgan, Joseph A. Wieczorek