Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Foreign Language Pronunciation, from Theory to Practice

  • Formāts: 120 pages
  • Izdošanas datums: 16-Sep-2021
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527574885
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 106,44 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 120 pages
  • Izdošanas datums: 16-Sep-2021
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527574885

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book comprehensively deals with foreign language pronunciation. It considers several essential issues, including the relationship between native and foreign language pronunciations, the problems of non-native learners when learning foreign language pronunciation and the factors that can positively or negatively affect its learning. The book analyses foreign language pronunciation from both the linguistic and pedagogical points of view. It will thus appeal to all foreign language learners, teachers, linguists, and methodologists.
Zdena Krįovį is a Professor of Language Pedagogy at Constantine the Philosopher University in Nitra, Slovakia, and Tomas Bata University in Zlķn, Czech Republic. Her research interests focus on psychological aspects of teaching and learning foreign languages. She is the author and co-author of 10 books and more than 80 articles, and the editor of four books. Katarķna Nemokovį is an Assistant Professor at Tomas Bata University in Zlķn, Czech Republic. She teaches courses within the fields of English and contrastive linguistics. She is the author of 15 articles, and the editor of eight books. Juraj Datko is an Assistant Professor at Constantine the Philosopher University in Nitra, Slovakia. He focuses on teaching English as a foreign language. He is the author of 13 articles, the co-author of three books, and the editor of one book. His publications deal with foreign language pronunciation teaching.