Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Foundational Practices of Online Writing Instruction

4.40/5 (10 ratings by Goodreads)
Edited by (University of Maryland University College, USA), Edited by
  • Formāts: 601 pages
  • Sērija : Perspectives on Writing
  • Izdošanas datums: 15-Apr-2015
  • Izdevniecība: Parlor Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781602356672
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 19,15 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 601 pages
  • Sērija : Perspectives on Writing
  • Izdošanas datums: 15-Apr-2015
  • Izdevniecība: Parlor Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781602356672

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Foundational Practices in Online Writing Instruction addresses administrators' and instructors' questions for developing online writing programs and courses. Written by experts in the field, this book uniquely attends to issues of inclusive and accessible online writing instruction in technology-enhanced settings, as well as teaching with mobile technologies and multimodal compositions.
Acknowledgments ix
Preface xi
Webster Newbold
Commonly Used Abbreviations 3(2)
Introduction. A Research History of the CCCC OWI Committee 5(26)
Beth L. Hewett
Kevin Eric DePew
Part 1 An OWI Primer
31(118)
Chapter 1 Grounding Principles of OWI
33(60)
Beth L. Hewett
Chapter 2 Hybrid and Fully Online OWI
93(36)
Jason Snart
Chapter 3 Asynchronous and Synchronous Modalities
129(20)
Connie Snyder Mick
Geoffrey Middlebrook
Part 2 OWI Pedagogy and Administrative Decisions
149(102)
Chapter 4 Teaching the OWI Course
151(32)
Scott Warnock
Chapter 5 Online Writing Labs
183(28)
Diane Martinez
Leslie Olsen
Chapter 6 Administrative Decisions for OWI
211(16)
Deborah Minter
Chapter 7 Contingent Faculty and OWI
227(24)
Mahli Mechenbier
Part 3 Practicing Inclusivity in OWI
251(96)
Chapter 8 Physical and Learning Disabilities in OWI
253(38)
Sushil K. Oswal
Chapter 9 Multilingual Writers and OWI
291(18)
Susan K. Miller-Cochran
Chapter 10 Nontraditional Student Access to OWI
309(38)
Michael W. Gos
Part 4 Faculty and Student Preparation for OWI
347(122)
Chapter 11 Faculty Preparation for OWI
349(40)
Lee-Ann Kastman Breuch
Chapter 12 Faculty Professionalization for OWI
389(22)
Rich Rice
Chapter 13 Preparing Students for OWI
411(28)
Lisa Meloncon
Heidi Harris
Chapter 14 Preparing for the Rhetoricity of OWI
439(30)
Kevin Eric DePew
Part 5 New Directions in OWI
469(96)
Chapter 15 Teaching Multimodal Assignments in OWI Contexts
471(22)
Kristine L. Blair
Chapter 16 OWI on the Go
493(24)
Rochelle Rodrigo
Chapter 17 OWI Research Considerations
517(30)
Christa Ehmann
Beth L. Hewett
Chapter 18 The Future of OWI
547(18)
Beth L. Hewett
Scott Warnock
Author Biographies 565(8)
Index 573