Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Franchising and Licensing: Two Powerful Ways to Grow Your Business in Any Economy

3.52/5 (33 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 464 pages
  • Izdošanas datums: 13-Apr-2011
  • Izdevniecība: Amacom
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780814415696
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 23,11 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 464 pages
  • Izdošanas datums: 13-Apr-2011
  • Izdevniecība: Amacom
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780814415696
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Sherman (attorney and recognized authority on legal and strategic issues in emerging and established companies) addresses the strategic, legal, financial, and operational elements of franchising and licensing in this updated fourth edition. The book includes examples, real-world stories, and dozens of forms for drafting franchising agreements and licensing programs. It also offers current information on regulations, best practices, Web 2.0 strategies, branding methods, global trademark laws, the new FDD disclosure format, and trends in franchising. In addition, it explores raising capital and protecting intellectual property, globalization strategies, assessing opportunities for mergers and acquisitions, and more. Annotation ©2011 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)
Preface to the Fourth Edition ix
Acknowledgments xi
Part One The Foundation for Franchising
1(10)
1 Leveraging Intellectual Capital to Create Growth Opportunities and Profitable New Income Streams
3(8)
Part Two Building a Franchising Program
11(234)
2 The Foundation of Franchising
13(12)
3 Developing the Operations and Training Programs
25(16)
4 Developing System Standards and Enforcing Quality Control
41(28)
5 The Regulation of Franchising
69(22)
6 Compliance
91(16)
7 Structuring Franchise Agreements, Area Development Agreements, and Related Documents
107(28)
8 Protecting the Intellectual Property of the Franchise System
135(32)
9 Managing Disputes
167(28)
10 Developing Sales and Marketing Strategies at the Target Franchisee and Target Consumer Levels
195(30)
11 Taking Your Franchise Program Overseas
225(20)
Part Three Financial Strategies
245(194)
12 Business and Strategic Planning for the Growing Franchisor
247(10)
13 Capital Formation Strategies
257(38)
14 Management and Leadership Issues in Building a Successful Franchising Organization
295(16)
15 The Role of the Chief Financial Officer and Related Financial and Administrative Management Issues
311(20)
16 Special Issues in Mergers and Acquisitions
331(14)
17 Managing the Transfer and Renewal Process
345(12)
18 Strategic and Structural Alternatives to Franchising
357(14)
19 Structuring Licensing Programs and Agreements
371(24)
20 Joint Ventures and Strategic Alliances
395(14)
21 Resource Directory
409(30)
Index 439