Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Free Print and Non-commercial Publishing Since 1700

Edited by
  • Formāts: 272 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 26-Jul-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • ISBN-13: 9781000160543
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 41,32 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 272 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 26-Jul-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • ISBN-13: 9781000160543
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This title was first published in 2000:  The essays in this collection re-examine the phenomenon of "free print" in print culture. By focusing on free print the volume offers perspectives in the cultural history of textual transmission from the early-18th century to the mid-20th century. "Publishing" in the sense of making the print public, embraces the free and often unsolicited distribution of religious literature, political propaganda, and civic and personal gifts. The free print examined here includes gift-books; advertisements and commemorations; the promotion of knowledge, institutions and services; commercial and philanthropic lobbying; religious and missionary activity; and political propaganda both official and underground. Broad issues range from the consideration of press finances, government intervention, and private and institutional patronage, to textual familiarity and social ritual. The approach is deliberately comparative. Ten established scholars of book and printing history, who look at very different regions and periods, test the nature of the alleged authority of print and the apparent value of the commercial tag through the study of print which arrives unbidden in the hands of its consumers. The chapters in this volume are based on papers first given at the "Print for Free" conference organized by the Cambridge Project for the Book Trust in September 1996.

1. The Literary Gifts 
2. Free Flattery or Servile Tribute? Oxford and
Cambridge  
3. Free Publishing and British  
4. Broadsides on the Streets of
New Orleans  5.The Nineteenth Century Bible Society and The Evil 
6. Mission
Literature in Colonial
6. The Experience of Christian 
7. Soviet Power and
the Peasant 
8. Propaganda Leaflets over Occupied 
9. The Battle of the
Pamphlets