Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: From Barbie(R) to Mortal Kombat: Gender and Computer Games

Edited by , Edited by
  • Formāts: 380 pages
  • Sērija : The MIT Press
  • Izdošanas datums: 28-Feb-2000
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262270045
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 70,13 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 380 pages
  • Sērija : The MIT Press
  • Izdošanas datums: 28-Feb-2000
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262270045

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

An illustrated collection of essays by media and technology critics, psychologists, teachers, computer industry insiders, feminists, and female computer game-players addresses the influence of gender roles on the design of computer games and other toys. UP.
Acknowledgments viii(4) About the Authors xii Part One: The Girls Games Movement 112(116)
Chapter 1 Chess for Girls? Feminism and Computer Games 2(44) Justine Cassell Henry Jenkins
Chapter 2 Computer Games for Girls: What Makes Them Play? 46(26) Kaveri Subrahmanyam Patricia M. Greenfield
Chapter 3 Girl Games and Technological Desire 72(18) Cornelia Brunner Dorothy Bennett Margaret Honey
Chapter 4 Video Game Designs by Girls and Boys: Variability and Consistency of Gender Differences 90(28) Yasmin B. Kafai Part Two: Interviews 118(114) Interviews conducted by Jennifer Glos Shari Goldin
Chapter 5 An Interview with Brenda Laurel (Purple Moon) 118(18)
Chapter 6 An Interview with Nancie S. Martin (Mattel) 136(16)
Chapter 7 An Interview with Heather Kelley (Girl Games) 152(20)
Chapter 8 Interviews with Theresa Duncan and Monica Gesue (Chop Suey) 172(20)
Chapter 9 An Interview with Lee McEnany Caraher (Sega) 192(22)
Chapter 10 An Interview with Marsha Kinder (Intertexts Multimedia) 214(18) Part Three: Rethinking the Girls Games Movement 232(110)
Chapter 11 Retooling Play: Dystopia, Dysphoria, and Difference 232(30) Suzanne de Castell Mary Bryson
Chapter 12 Complete Freedom of Movement: Video Games as Gendered Play Spaces 262(36) Henry Jenkins
Chapter 13 Storytelling as a Nexus of Change in the Relationship between Gender and Technology: A Feminist Approach to Software Design 298(30) Justine Cassell
Chapter 14 Voices from the Combat Zone: Game Grrlz Talk Back 328(14) Index 342