Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: From Grand Challenges to Great Solutions: Digital Transformation in the Age of COVID-19: 20th Workshop on e-Business, WeB 2021, Virtual Event, December 11, 2021, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 59,47 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes revised selected papers from the 20th Workshop on e-Business, WeB 2021, which took place virtually on December 11, 2021.The purpose of WeB is to provide a forum for researchers and practitioners to discuss findings, novel ideas, and lessons learned to address major challenges and map out the future directions for e-Business. The WeB 2021 theme was From Grand Challenges to Great Solutions: Digital Transformation in the Age of COVID-19.





The 8 papers included in this volume were carefully reviewed and selected from a total of 24 submissions. The contributions are organized in topical sections as follows: digital innovation and transformation, and e-commerce and social media.
Digital Innovation and Transformation.- Drivers of technological
innovation in SMEs during Covid-19 times: an analysis in the Caribbean region
using ICONOS Program Database.- Benefits of Business Intelligence Systems and
Multiple National Cultures During Covid-19.- Exploring freelancer attributes
with peer endorsements.- Effects of COVID-19 on Critics Rating Behavior.-
E-commerce and Social Media.- A Study Investigating Factors Affecting User
Ratings in Mobile Games.- An Insight into Social Media Continuance Use:
through Systematic Literature Review.- An Empirical Study of Brand Concept
Recall as a Predictor of Brand Loyalty for Dyson.- Pixel Importance: The
Impact of Saturation and Brightness on the Spread of Information on Social
Media.