nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. Introduction: Surveying the Field of Test Validity Theory
Part I. Measurement
2. Philosophical Theories of Measurement
3. Psychometric Models
4. Open Issues in Measurement Theory and Psychometrics
Part II. Causation
5. Test Scores as Samples: Behavior Domain Theory
6. Causality in Measurement
7. Causation, Correlation, and Reflective Measurement Models
8. Problems in Causation and Validity: Formative Measurement, Networks, and Individual Differences
Part III. Meaning
9. Interpreting Test Responses: Validity, Values, and Evaluation
10. A Model of Test Score Interpretation
11. Open Questions About Test Score Meaning
Part IV. Conclusion
12. An Integrative View of Test Validity
13. Epilogue as Dialog: The Future of Test Validity Theory