Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Fundamental British Values, Michel Foucault, and Religious Education Teacher Subjectivity: A Critical Investigation

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 17-May-2023
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031306877
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 118,96 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 17-May-2023
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031306877

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book contributes to the small but growing critical literature on fundamental British values and the Prevent strategy in the British education system. Focusing specifically on RE, a subject concerned with multiculturalism, difference and pluralism, the book will argue that there is a tension between the aims of RE and the agenda of fundamental British values. The author argues that fundamental British values and the requirements of the Prevent duty (2015) amount to a securitization of education which fundamentally alters the relationship between teachers and learners. The book presents these developments in education policy as a radical discursive shift: drawing from in depth individual and group interviews with 52 secondary teachers of religious education, the book foregrounds the views of BAME teachers and argues for a nuanced and inclusive approach to civic and values education. 


1 Introduction
1(18)
2 Britishness in Post-war Politics and Policy: Precursors to British Values
19(18)
3 Crisis Racism and the Introduction of Fundamental British Values
37(38)
4 Multiculturalism, Religious Education, and Fundamental British Values
75(30)
5 Research on Fundamental British Values
105(26)
6 Foucault and Fundamental British Values
131(26)
7 Teacher Narratives: Parresia and the Courage of Truth
157(14)
8 Dividing Practices: RE Teachers' Views of Fundamental British Values
171(44)
9 Brexit, Religious Education and Fundamental British Values
215(16)
10 Concluding Thoughts: Working the Cracks
231(20)
Index 251
Francis Farrell is Senior Lecturer in Theology and Religion at Edge Hill University, UK.