Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Fundamental Level Design and Analysis: A to B

(Staffordshire Univ., UK)
  • Formāts: 188 pages
  • Izdošanas datums: 18-Dec-2024
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040228760
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 56,34 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 188 pages
  • Izdošanas datums: 18-Dec-2024
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040228760

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book provides a starting point for anyone interested in level and game design with zero prior knowledge. By analysing existing games and levels, it introduces good design ideas and works towards communicating them in either design or practical methods. The book covers a multitude of design standards and showcases relatively easy methods of communicating ideas to an industry standard.

This book uses step-by-step discussion to show how and why certain methodologies work, and covers the key topics needed to understand level design, including mapping, blockouts, flow maps, critical paths, and affordance.

This book will be suitable for undergraduate students studying game design courses, as well as those looking to learn the basics of level design.



This book provides a starting point for anyone interested in level and game design with zero prior knowledge. By analysing existing games and levels it introduces good design ideas and works towards communicating them in either design or practical methods.

1. Identifying the Key Features of Level Design,
2. Abstraction of Level
Analysis and Creation,
3. Methods of Deconstruction and Construction,
4.
Advancing Designs,
5. Tricks of the Trade,
6. Let's Design Side Scroller ,
7. Let's Design FPS ,
8. Let's Design Open World
Michael Beardwood is the course leader for Computer Games Design at Staffordshire University, one of the biggest games design courses in the UK, and has been teaching games design and tech for over a decade.