nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. Evaluating the validity of game-based assessments measuring cognitive function among children and adolescents: A systematic review and meta-analysis Kammarauche Aneni, Isabella Gomati de la Vega, Megan G. Jiao, Melissa C. Funaro and Lynn E. Fiellin 2. Children grow upwards, and so does the number line: Evidence from a directional number line paradigm Sophie J. Leonard, Ciara Roche, Aoife Durkan, Mariuche Gomides and Flavia H. Santos 3. Tasting inhibition: A proof-of-concept study of the food stop-signal game Hannah Kirsten, Martin Dechant, Henning Gibbons and Maximilian Achim Friehs