nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
Part I Game Design Basics
Chapter 01 The Role of the Game Designer
Chapter 02 The Structure of Games
Chapter 03 Working with Formal Elements
Chapter 04 Working with Dramatic Elements
Chapter 05 Working with System Dynamics
Part II Designing a Game
Chapter 06 Ideation
Chapter 07 Prototyping
Chapter 08 Digital Prototyping
Chapter 09 Playtesting
Chapter 10 Functionality, Completeness, and Balance
Chapter 11 Fun and Accessibility
Part III Working as a Game Designer
Chapter 12 Team Structures
Chapter 13 Stages and Methods of Development
Chapter 14 Communicating Your Designs
Chapter 15 Understanding the New Game Industry
Chapter 16 Selling Yourself and Your Ideas to the Game Industry