Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Games and Learning Alliance: 10th International Conference, GALA 2021, La Spezia, Italy, December 1-2, 2021, Proceedings

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 13134
  • Izdošanas datums: 29-Nov-2021
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030921828
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 59,47 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 13134
  • Izdošanas datums: 29-Nov-2021
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030921828

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the refereed proceedings of the 10th International Conference on Games and Learning Alliance, GALA 2021, held in La Spezia, Italy, in December 2021. The 21 full papers and 10 short papers were carefully reviewed and selected from 50 submissions. The papers cover a broad spectrum of topics: Serious Games Applications; Serious Game to Improve Literacy; Technology used for Serious Games; Serious Game Usage; Serious Games Design.Chapters Cards and Roles: Co-designing Privacy Serious Games with an Online Role-Playing Boardgame" and An Authoring Tool to Engage Younger Audiences in the Development of Nature Preservation Games: The G4N Toolkit to Game Design   are available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.