Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Gaming, Simulation and Innovations: Challenges and Opportunities: 52nd International Simulation and Gaming Association Conference, ISAGA 2021, Indore, India, September 6-10, 2021, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 13219
  • Izdošanas datums: 26-Jul-2022
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031099595
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 83,27 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 13219
  • Izdošanas datums: 26-Jul-2022
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031099595

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.


This book constitutes the refereed proceedings of the 52nd International Simulation and Gaming Association Conference, ISAGA 2021, held in Indore, India, during September 6–10, 2021. 
 
The 24 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 58 submissions. They were organized in topical sections as follows: game design and facilitation; gaming in education; player experience in simulations; and policy formulation and serious games.

Game Design and Facilitation.- Bring Joy to Gamers: Adding Renewable
Energy Alternative through Sustainable Development Indicators.- The Effects
of Structured Instruction on Team Performance.- Facilitated Tabletop Games in
a Mediated Environment.- Facilitating Training Simulations for Health
Emergency.- Factors and Attributes of Team Players: A Study of Engineering
Students in India.- Intercultural Dialogue through Simulation and Virtual
Exchange in Education.- Gaming in Education.- The Co-Design of Educational
Video Games.- Reframing the Boundaries of Experiential Education Using
Cynefin Domains.- Experimental Research: Simulations and Serious Games for
Sustainability.- Frame Game as Teaching Methodology in Higher Education: the
case of RElastiCity.- Risk Management can actually be Fun - Using the
Serious Cards for Biosafety Game to Stimulate Proper Discussions about
Biosafety.- Social Economy: A Simulation Game in Model Social Enterprises.