Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Geneses of Postmodern Art: Technology As Iconology

(Alma Mater Europaea Institutum Studiorum Humanitatis)
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Postmodernism in the visual arts is not just another "ism." It emerged in the 1960s as a transformation of artistic creativity inspired by Duchamp’s idea that some artworks can originate as technological products. This idea became influential because of a widespread naturalization of technology, i.e., the experience of technology as something lived in as well as used. Postmodern art embodies this attitude, and, through it, takes the conditions of artistic creativity to logical limits. To show this, Paul Crowther investigates a range of contexts, including eclecticism, Paolozzi’s Wittgenstein-inspired works, versions of the sublime, and deconstructive tendencies in art and philosophy.

List of Plates
vi
List of Figures
vii
Acknowledgments viii
Introduction: Technology As Iconology 1(9)
1 Contingent Objects, Permanent Eclecticism
10(19)
2 The Eclectic Range of Postmodern Art
29(23)
3 Space, Power, and Complexity: The Modern and Postmodern Sublimes
52(23)
4 Deconstruction in Art and Philosophy
75(25)
5 Subconscious Circuitry: Paolozzi's Wittgenstein and the Signs of Postmodernism
100(38)
6 Post-Postmodernism?
138(12)
Bibliography 150(5)
Index 155
Paul Crowther is Professor of Philosophy at Alma Mater Europaea Institutum Studiorum Humanitatis in Slovenia.