Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Gewinne einkaufen: Best Practices im Beschaffungsmanagement

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 02-Jul-2013
  • Izdevniecība: Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783322827623
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 38,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 02-Jul-2013
  • Izdevniecība: Gabler
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783322827623
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Der Leitfaden für modernes Beschaffungsmanagement.

Recenzijas

"Nutzwert pur. Auf 200 Seiten belegt das Buch, wie wichtig eine ausgefeilte Einkaufspolitik für Betriebe ist, um gegen nationale wie internationale Konkurrenten erfolgreich zu sein."



Markt und Mittelstand

1 Einkauf Effizienzquelle der Zukunft.- 1.1 Abschied vom Image der
Grauen Maus.- 1.2 Was ist bei unserem Unternehmen drin?
Einsparpotentiale im Einkauf.- 1.3 Ein neues Leitbild für den Einkauf.- 1.4
Anspruch und Wirklichkeit werden meßbar: Studienergebnisse.- 1.5 Fit for
Future!: Dimensionen zur Neuausrichtung des Einkaufs.- 2 Die Schlagkraft des
Einkaufs erhöhen Strategische Optionen nutzen.- 2.1 Produktstrategie:
Reengineer your products.- 2.2 Mengenstrategie: Viel hilft viel
Volumeneffekte erzeugen.- 2.3 Lieferantenstrategie: Der Markt bestimmt das
Sourcing.- 3 Einkaufsorganisation Konsequente Umsetzung sichert den
Erfolg.- 3.1 Der Weg aus der Lethargie führt über die horizontale
Organisation.- 3.2 Durch Prozeßorientierung die Effektivität des Einkaufs
erhöhen.- 3.3 Top-Aufgabe oder Abwicklung? Einkauf richtig positionieren.-
3.4 Systemunterstützung: Quantensprung für die Einkaufseffizienz.- 4
Operative Exzellenz Die neue Qualität in der Einkaufsarbeit.- 4.1 Die Welt
als Supermarkt nutzen.- 4.2 Überlegenheit auch im Tagesgeschäft erreichen.-
4.3 Controlling: Einkauf messen und steuern.- 4.4 Einkäufer besser
qualifizieren.- 5 Einkaufsoffensiven Erfolge kurzfristig erreichen und
langfristig sichern.- Stichwortverzeichnis.