Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Glitch Art in Theory and Practice: Critical Failures and Post-Digital Aesthetics

4.17/5 (20 ratings by Goodreads)
(Savannah College of Art and Design, USA)
  • Formāts: 150 pages
  • Izdošanas datums: 13-Sep-2016
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781315414799
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 27,54 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 150 pages
  • Izdošanas datums: 13-Sep-2016
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781315414799

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Glitch Art in Theory and Practice: Critical Failures and Post-Digital Aesthetics explores the concept of "glitch" alongside contemporary digital political economy to develop a general theory of critical media using glitch as a case study and model, focusing specifically on examples of digital art and aesthetics. While prior literature on glitch practice in visual arts has been divided between historical discussions and social-political analyses, this work provides a rigorous, contemporary theoretical foundation and framework.
List of Figures
viii
Introduction 1(20)
1 Origins of "Glitch" in The Stoppage
21(28)
2 The Heritage of Materialist Media
49(31)
3 Digital Misfunction and Materialist Approaches
80(22)
4 Critical Engagements with Failure
102(21)
Prospects 123(10)
Glossary 133(4)
Index 137
Michael Betancourt is a theorist, historian, and artist concerned with digital technology and capitalist ideology. He is the author of The ____________ Manifesto, The History of Motion Graphics, Beyond Spatial Montage: Windowing, or, the Cinematic Displacement of Time, Motion, and Space, and The Critique of Digital Capitalism. He has exhibited internationally, and his work has been translated into Chinese, French, Greek, Italian, Japanese, Persian, Portuguese, and Spanish, and published in journals such as CTheory, Semiotica, and Leonardo.