Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Goethe's Theory of Colours

4.00/5 (1067 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 478 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 30-Oct-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429682223
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 42,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 478 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 30-Oct-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429682223
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First published in German in 1810, this detailed volume was translated from the German by Charles Lock Eastlake and, in six parts, examines every aspect of Goethe’s theory of colours, including psychological colours, chemical colours, the moral effect of colour, minerals, plants, insects, mammals and a multitude of further subjects.

Part I. Physiological Colours.
1. Effects of Light and Darkness on the
Eye.
2. Effects of Black and White Objects on the Eye.
3. Grey Surfaces and
Objects.
4. Dazzling Colourless Objects.
5. Coloured Objects.
6. Coloured
Shadows.
7. Faint Lights.
8. Subjective Halos. Part II. Physical Colours.
9.
Dioptrical Colours.
10. Dioptrical Colours of the First Class.
11. Dioptrical
Colours of the Second Class Refraction.
12. Refraction without the
Appearance of Colour.
13. Conditions of the Appearance of Colour.
14.
Conditions under which the Appearance of Colour Increases.
15. Explanation of
the Foregoing Phenomena.
16. Decrease of the Appearance of Colour.
17. Grey
Objects Displaced by Refraction.
18. Coloured Objects Displaced by
Refraction.
19. Achromatism and Hyperchromatism.
20. Advantages of Subjective
Experiments Transition to the Objective.
21. Refraction without the
Appearance of Colour.
22. Conditions of the Appearance of Colour.
23.
Conditions of the Increase of Colour.
24. Explanation of the Foregoing
Phenomena.
25. Decrease of the Appearance of Colour.
26. Grey Objects.
27.
Coloured Objects.
28. Achromatism and Hyperchromatism.
29. Combination of
Subjective and Objective Experiments.
30. Transition.
31. Catoptrical
Colours.
32. Paroptical Colours.
33. Epoptical Colours. Part III. Chemical
Colours.
34. Chemical Contrast.
35. White.
36. Black.
37. First Excitation of
Colour.
38. Augmentation of Colour.
39. Culmination.
40. Fluctuation.
41.
Passage through the Whole Scale.
42. Inversion.
43. Fixation.
44.
Intermixture, Real.
45. Intermixture, Apparent.
46. Communication, Actual.
47. Communication, Apparent.
48. Extraction.
49. Nomenclature.
50. Minerals.
51. Plants.
52. Worms, Insects, Fishes.
53. Birds.
54. Mammalia and Human
Beings.
55. Physical and Chemical Effects of the Transmission of Light
through Coloured Mediums.
56. Chemical Effect in Dioptrical Achromatism. Part
IV. General Characteristics. Part V. Relation to Other Pursuits. Part VI.
Effect of Colour with Reference to Moral Associations.
Johann Wolfgang von Goethe