Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Goethe's Visual World

  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 05-Jul-2017
  • Izdevniecība: Maney Publishing
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351565264
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 176 pages
  • Izdošanas datums: 05-Jul-2017
  • Izdevniecība: Maney Publishing
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351565264
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Goethe's ideas on colour and imagery crossed many borderlines: those of artistic processes and philosophical aesthetics, art history and colour theory, together with the science of perception.

Goethe's ideas on colour and imagery crossed many borderlines: those of artistic processes and philosophical aesthetics, art history and colour theory, together with the science of perception. This investigation into his writings ranges across art from Antiquity, the Renaissance and the eighteenth century, as well as exploring the centrality of these issues to Goethe’s literary work. Questions find answers, but also raise new questions. This systematic sequence of essays, originally written between 1999 and 2011, appeals to readers in all these separate areas, while drawing together their essential coherence.

Recenzijas

the impression one carries away on closing the book is of the immense sense of intellectual ferment which characterised Goethe's age, and a search for ways of reappraising human beings' relationship to their environment in both spiritual and physical terms. -- Susan Halstead Susan Halstead

Acknowledgements ix
Introduction 1(4)
T. J. Reed
1 Goethe's Mental Images
5(14)
2 Ambiguous Figures in Wilhelm Meisters Lehrjahre
19(12)
3 Specular Moment: Moment for Reflection
31(14)
4 Goethe's Green: The `Mixed' Boundary Colours in Zur Farbenlehre
45(16)
5 `Harmoniespiel der Farben': Goethe, Meyer and Pietro da Cortona
61(32)
6 Classical Colour Harmony: Goethe and Heinrich Meyer on Jacques Louis David and his Pupil Gottlieb Schick, an `emporstrebenden jungen Maler' in Rome
93(16)
7 `Mannigfaltigkeit des Farbenspiels': Goethe and Heinrich Meyer on Harmony through Colour Variation
109(24)
8 An Alternative Antiquity? Ornament in Goethe, Meyer and Giulio Romano
133(16)
Bibliography 149(14)
Index 163
Pamela Currie