Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Going Comprehensive in England and Wales: A Study of Uneven Change

Edited by (Institute of Education, University of London, UK), Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: 296 pages
  • Izdošanas datums: 25-Sep-2017
  • Izdevniecība: Routledge Falmer
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351565233
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 25,04 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 296 pages
  • Izdošanas datums: 25-Sep-2017
  • Izdevniecība: Routledge Falmer
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351565233

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The transition of British secondary schools from predominantly selective to predominantly comprehensive was meant to transform a highly stratified system into a more equal one. However, this study shows that the new system was in fact highly diverse and retained features of the selective system.
Acknowledgements vi
Abbreviations vii
The European Context of British Educational Reform
1(11)
Comprehensive Reorganisation in England and Wales: An Overview
12(35)
The Ten Case Studies of Local Education Authorities
47(11)
The Evolutionary Capital Experience: London
58(26)
The Urban, Political Reorganisation: Manchester, Bristol and Leeds
84(23)
A Calculated Educational Reorganisation: Stoke-on-Trent
107(10)
The Innovative County Experience: Leicestershire and the West Riding of Yorkshire
117(19)
The Cautious County Approach: West Sussex, Glamorgan and Northumberland
136(24)
Summary of the LEA Case Studies
160(14)
Sources of Variation in LEA Action
174(34)
Schools and Students in a Changing System
208(25)
Selective verses Comprehensive Schools
233(27)
Variations on a Theme
260(15)
Bibliography 275(6)
Index 281
David Crook, Len Fogel man, Alan C. Kerckhoff, David Reeder