nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Heuristics For Designing Pervasive Game Experiences In The Older Adult Population.- Mental Stress Analysis during Visual and Text based Language Learning by Measuring Heart Rate Variability.- The challenges of learning assessment in the age of artificial intelligence.- OqKay A Semi automatic System Approach to Question Extraction.- Building and Analyzing an Open Educational Resource Repository on the Inovaula Platform.- L and D model of information technology application for distance teaching and learning in physical education at technical university.- Maximising Attendance in Higher Education How AI and Gamification Strategies Can Boost Student Engagement and Participation.- Psychometric properties of a scale designed to assess satisfaction and continued intention to utilize e learning among nutrition sciences students.- Software testing in Ecuadorian University Education A debt to the Software Industry.- Examining the Digital Gap Pre service Teachers Needs and Expectations.