Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Grammar for Improving Writing and Reading in Secondary School

  • Formāts: 160 pages
  • Izdošanas datums: 22-May-2014
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134005628
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 40,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 160 pages
  • Izdošanas datums: 22-May-2014
  • Izdevniecība: David Fulton Publishers Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134005628

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This practical book is chiefly intended to help English teachers tackle an area of the new English programme that causes anxiety and about which a large proportion are still uncertain: grammar.

Grammar has been an uncertain classroom topic for many years; taught often as a duty, without real progression. In this book, the latest knowledge about grammar is treated as a central component of the meaning making process, in both reading and writing. Pupils can become better readers and write with greater confidence and control as a result of using this approach to grammar. Teachers of other subjects may also benefit from knowing how to integrate some grammatical teaching into the textual interactions of their lessons.



First Published in 2003. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Introduction;
Chapter 1 Grammar Wars: Grammar Teaching Since 1950;
Chapter 2 What Sort of Grammar Study Could Improve Language Use?;
Chapter 3
Creating a School Context for Language Teaching;
Chapter 4 An Outline of the
Sorts of Grammar that Pupils and Their Teachers Need to Know;
Chapter 5 Using
Grammar to Improve Reading;
Chapter 6 Using Grammar to Improve Writing;
Geoff Dean taught English and Drama in secondary schools for twenty years before taking up advisory and inspection work, currently in Milton Keynes where his responsibilities include introducing the National Literacy Strategy.