Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Granting Our Students an Engaging Learning Experience Online: From Design to Teaching

  • Formāts: 123 pages
  • Izdošanas datums: 16-Apr-2021
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527568518
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 106,44 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 123 pages
  • Izdošanas datums: 16-Apr-2021
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527568518

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book presents a practical and easy-to-follow guide to develop and deliver an online language course successfully. It provides language teachers across the globe with useful insights and strategies to effectively teach language online. It offers suggestions on designing, developing, delivering, and improving online courses, and provides ideas on engaging and motivating students by making learning relevant to them. The book focuses on the importance of collaborative and cooperative learning and empathy in improving students' learning experience online. While taking the reader through the essential steps of course development and delivery, the text also shares the personal experiences that have helped the author develop some of her most successful teaching techniques for online courses.
Carmela Bernadetta Scala received her PhD in Comparative Literature from the City University of New York. Her research focuses on second language acquisition, online teaching, Baroque literature, and fairytales. She is the Director of the Italian Language Program at Rutgers University, USA, where she is also Director of the Study Abroad Program. She is the founder and Chief Editor of Language Teaching and Technology, and is the recipient of an entrepreneurial grant to develop a professional development workshop entirely online for Italian teachers. She also won the prestigious Ernest E. McMahon Class of 1930 Award from Rutgers University for the academic year 2019-2020. Her publications include "How to Foster Equality in The Language Classroom" in the volume Rhetoric and Sociolinguistics in Times of Global Crisis.