Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Graph Coloring: From Games to Deterministic and Quantum Approaches

  • Formāts: 144 pages
  • Sērija : Advances in Metaheuristics
  • Izdošanas datums: 30-Jun-2025
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040256824
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 86,40 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 144 pages
  • Sērija : Advances in Metaheuristics
  • Izdošanas datums: 30-Jun-2025
  • Izdevniecība: CRC Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040256824

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This study is about the problem of minimal valid graph coloring, first in the form of games and then of resolution algorithms.



This book explores the problem of minimal valid graph coloring, first in the form of games and then of resolution algorithms. Emphasis is placed on deterministic, guaranteed and non-guaranteed methods. Stochastic methods are then just mentioned because they are already widely described in previous publications.

The study then details a general quantum algorithm of polynomial complexity. A final chapter provides elements of reflection on diplomatic algorithms that, for the problem of coloring under resource constraints, seek a compromise minimizing frustrations. The appendix includes some mathematical additions and the source codes of the main algorithms presented, in particular the one of the quantum method.

Foreword.
Chapter 1 Games.
Chapter 2 A few applications.
Chapter 3 Encoding.
Chapter 4 Deterministic resolutions.
Chapter 5 Stochastic methods.
Chapter 6 A quantum method.
Chapter 7 Diplomatic algorithms.
Chapter 8 Appendix. Bibliography. Index.

Maurice Clerc is a French mathematician. He worked in the Research and Development Department of France Télécom. Retired since 2004, he remains active in various fields of research, both in particle swarm optimization (PSO)-related fields and in other areas. He regularly publishes articles, gives keynote speeches in conferences, serves as a director and thesis jury, and occasionally works as an optimization consultant.