Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Graphische Datenverarbeitung

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Springers Angewandte Informatik
  • Izdošanas datums: 13-Mar-2013
  • Izdevniecība: Springer Verlag GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783709175866
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 42,82 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Springers Angewandte Informatik
  • Izdošanas datums: 13-Mar-2013
  • Izdevniecība: Springer Verlag GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783709175866

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

1. Einführung in die graphische Datenverarbeitung.- 1.1 Überblick.- 1.2
Komponenten der graphischen Datenverarbeitung.- 1.3 Einige Anwendungen der
graphischen Datenverarbeitung.- 1.4 Ergonomische und soziale Aspekte.- 1.4.2
Soziale Aspekte.-
2. Graphische Programmierung.- 2.1 Steuerung der
graphischen Geräte.- 2.2 Modelle für graphische Objekte.- 2.3 Datenstrukturen
für graphische Objekte.- 2.4 Graphische Unterprogrammsysteme.- 2.5 Das
Graphische Kernsystem.- 2.6 Höhere graphische Programmiersprachen.-
3.
Mathematische Grundlagen und Algorithmen.- 3.1 Transformationen.- 3.3
Sichtbarkeit.- 3.4 Kurven und Flächen.- 3.5 Raster- und Farbgraphik.- Anhang
A. Vektor- und Matrizenrechnung.- B. Glossar.- Literatur.