nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Acknowledgments | ix | ||
Entering Gravyland: Breaking Bonds and Reaffirming Connections | xiii | ||
1. Writing Beyond the Curriculum: The Hybrid Nature of University/Public-School Partnerships | 1 | ||
2. Edge Politics: Oppositional Strategies and Collective Politics | 35 | ||
3. Strategic Speculations on the Question of Value: The Role of Community Publishing in English Studies | 69 | ||
4. Writing Within and Beyond the Curriculum: No Restraints, Community Publishing, and the Contact Zone | 98 | ||
5. The Insights of Everyday Scholars: New City Community Press | 130 | ||
6. Success: The Aftermath of Survival | 191 | ||
References | 211 | ||
Index | 217 |