nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Acknowledgements; Introduction; PART I The context;
1. The overall context;
2. The institutional context;
3. The disciplinary context;
4. The programme context; PART II Preparing the ground;
5. Recruitment and selection;
6. Working relationships with candidates;
7. Working relationships with co-supervisors; PART III Supporting the research project;
8. Academic guidance and support 1) approaching research;
9. Academic guidance and support 2) the research project;
10. Encouraging writing and giving feedback;
11. Keeping the project on track and monitoring progression; PART IV Supporting the candidate;
12. Pastoral support;
13. Supporting professional knowledge and skills;
14. Supporting preparation for careers; PART V Supporting diversity;
15. Supporting diversity 1) non-traditional candidates;
16. Supporting diversity 2) international candidates;
17. Supporting diversity 3) part-time and off-campus candidates; PART V1 Completion and examination;
18. Drafting and submission;
19. Examination; PART VII Enhancing practice;
20. Evaluation, reflection, recognition and dissemination; Conclusions; Index