Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Hashtag Activism and Women's Rights: Are Social Media Campaigns Really Making Laws Better for Women and Girls?

(University of Suffolk)
  • Formāts: 260 pages
  • Izdošanas datums: 11-Feb-2025
  • Izdevniecība: Bristol University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781529241310
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 118,97 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 260 pages
  • Izdošanas datums: 11-Feb-2025
  • Izdevniecība: Bristol University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781529241310

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

With over five billion internet users globally, it is crucial to understand social media activism and legal change for women and girls.



This insightful book examines the impact of international Twitter (now X) campaigns on domestic laws affecting women and girls. Exploring the complexities of legal change for women and girls across seven countries from Latin America to Middle East and Africa, the book offers empirical insights into the effectiveness of hashtag advocacy and sheds light on the role of social media in shaping different outcomes.



This is a key resource for understanding the dynamics driving social media activism and its potential impact on the rights of women and girls worldwide.

Recenzijas

This book offers a compelling analysis of how digital campaigns amplify efforts for legal change across diverse contexts, while critically examining their tangible impacts and risks. By tracking one million tweets from campaigns in seven countries, the book uncovers the nuanced relationship between visibility, advocacy, and real-world outcomes for women and girls. For anyone interested in what hashtag activism can do, this book is for them. Kaitlynn Mendes, Western University

1. Introduction

2. Research Framework

3. Negative Outcomes: #stopstoning, #letwomengotostadium

4. Status Quo: #farkhunda, #sendeanlat, #mydressmychoice

5. Tactical Concessions: #delhigangrape and #niunamenos

6. Possible Success: #women2drive

7. Aggregate Analysis and Conclusions

Reilly Anne Dempsey Willis is Senior Lecturer in Law at the University of Suffolk.