Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Having Difficult Conversations (HBR Emotional Intelligence Series)

  • Formāts: 176 pages
  • Sērija : HBR Emotional Intelligence Series
  • Izdošanas datums: 01-Apr-2025
  • Izdevniecība: Harvard Business Review Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9798892790802
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,03 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 176 pages
  • Sērija : HBR Emotional Intelligence Series
  • Izdošanas datums: 01-Apr-2025
  • Izdevniecība: Harvard Business Review Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9798892790802

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Build your ability to discuss tough topics at work.

At times in our careers, we face conversations that bring out tense emotions. Our instinct may be to avoid them entirely, but engaging in challenging conversations can create opportunities to build stronger work relationships, teams, and organizations.

This book will help you learn how to communicate productively under stress, offer and accept critical feedback, and ensure teams walk away from challenging conversations feeling united.

This volume includes the work of:

  • Amy Gallo
  • Rebecca Knight
  • Liane Davey
  • Joseph Grenny

HOW TO BE HUMAN AT WORK. The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 9 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

You can find HBR at: hbr.org Twitter: @HarvardBiz LinkedIn: linkedin.com/company/harvard-business-review Facebook: @HBR Instagram: @harvard_business_review YouTube: youtube.com/user/harvardbusinessreview