Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: HCI International 2021 - Late Breaking Posters: 23rd HCI International Conference, HCII 2021, Virtual Event, July 24-29, 2021, Proceedings, Part II

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 118,37 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This two-volume ?set CCIS 1498 and CCIS 1499 contains the late breaking posters presented during the 23rd International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2021, which was held virtually in July 2021. 

The total of 1276 papers and 241 posters included in the 39 HCII 2021 proceedings volumes was carefully reviewed and selected from 5222 submissions. Additionally, 174 papers and 146 posters are included in the volumes of the proceedings published after the conference, as “Late Breaking Work” (papers and posters). 

The posters presented in these two volumes are organized in topical sections as follows: HCI Theory and Practice; UX Design and Research in Intelligent Environments; Interaction with Robots, Chatbots, and Agents; Virtual, Augmented, and Mixed Reality; Games and Gamification; HCI in Mobility, Transport and Aviation; ?Design for All and Assistive Technologies; Physiology, Affect and Cognition; HCI for Health and Wellbeing; HCI in Learning, Teaching, and Education; Culture and Computing; Social Computing; Design Case Studies; User Experience Studies.

Design for All and Assistive Technologies.- Physiology, Affect and
Cognition.- HCI for Health and Wellbeing.- HCI in Learning, Teaching, and
Education.- Culture and Computing.- Social Computing.- Design Case
Studies.- User Experience Studies.