Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: HCI International 2021 - Posters: 23rd HCI International Conference, HCII 2021, Virtual Event, July 24-29, 2021, Proceedings, Part I

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 106,47 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The three-volume set CCIS 1419, CCIS 1420, and CCIS 1421 contains the extended abstracts of the posters presented during the 23rd International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2021, which was held virtually in July 2021. 

HCII 2021 received a total of 6326 submissions, of which 1439 papers and 238 posters were accepted for publication in the pre-conference proceedings after a careful reviewing process.

The 238 poster papers presented in these three volumes are organized in topical sections as follows: Part I: ?HCI theory and methods; perceptual, cognitive and psychophisiological aspects of interaction; designing for children; designing for older people; design case studies; dimensions of user experience; information, language, culture and media. Part II: ?interaction methods and techniques; eye-tracking and facial expressions recognition; human-robot interaction; virtual, augmented and mixed reality; sand privacy issues in HCI; AI and machine learning in HCI. Part III: ?interacting and learning; interacting and playing; interacting and driving; digital wellbeing, eHealth and mHealth; interacting and shopping; HCI, safety and sustainability; HCI in the time of pandemic.

Chapter "”X-8”: an Experimental Interactive Toy to Support Turn-Taking Games in Children with Autism Spectrum Disorders" is published open access under a CC BY license (Creative Commons Attribution 4.0 International License). 


HCI Theory and Methods.- Perceptual, Cognitive and Psychophisiological
Aspects of Interaction.- Designing for Children.- Designing for Older
People.- Design Case Studies.- Dimensions of User Experience.- Information,
Language, Culture and Media.