Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Head Injury Simulation in Road Traffic Accidents

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In this work the development of a new geometrically detailed finite element head model is presented. Special attention is given to sulci and gyri modelling, making this model more geometrically accurate than others currently available. The model was validated against experimental data from impact tests on cadavers, specifically intracranial pressure and brain motion. Its potential  is shown in an accident reconstruction case with injury evaluation by effectively combining multibody kinematics and finite element methodology.

1 Finite element head modelling and head injury predictors.- 1.1 Head
injury criteria and thresholds.- 1.2 Finite element head models.-
References.- 2 Development of a new finite element human head model.- 2.1
Introduction.- 2.2 Methods and Materials.- References.- 3 Validation of
YEAHM.- 3.1 Simulation of impacts on cadavers.- References .- 4 Application
of numerical methods for accident reconstruction and forensic analysis.- 4.1
Introduction.- 4.2 Vulnerable road user impact - pedestrian kinematics.- 4.3
Case study - pedestrian accident analysis.- 4.4 Finite element vehicle
model.- 4.5 MultiBody dummy model.- 4.6 Vehicle-to-pedestrian impact
configuration.- 4.7 Analysis of the results.- 4.8 Head to windshield impact.-
4.9 Conclusions.- References.