nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1 Exploring Musical Thinking
Setting the Stage for Holistic Musical Thinking
History and Theory of Musical Thinking
A New Model
An AIT Conceptual Framework
Summary
2 Domains of Learning and Teaching
Behind the Scenes
The Learning Domain
The Teaching Domain
Summary
3 A Pedagogical Model for Holistic Musical Thinking
Previous Ideas about Musical Thinking
A New Pedagogical Model for Holistic Musical Thinking
An Example Vignette
Summary
4 Practical Applications
The Model in Action
Classroom Vignettes: On Stage
Developing a Musical Thinking Curriculum
Summary
Conclusion
Appendix