Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: #Hooked: Revealing the hidden tricks of memorable marketing

3.91/5 (38 ratings by Goodreads)
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 23-May-2016
  • Izdevniecība: Pearson Business
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781292074450
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 11,26 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 23-May-2016
  • Izdevniecība: Pearson Business
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781292074450
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In this insightful, engaging and entertaining book, you will learn the amazing secrets of effective communication gleamed in recent years from neuroscience and behavioural economics. You'll discover 8 simple rules that you can effectively, simply apply to your business and work so your messages are never ignored.

In this insightful, engaging and entertaining book, you will learn the amazing secrets of effective communication gleamed in recent years from neuroscience and behavioural economics. You’ll discover 8 simple rules that you can effectively, simply apply to your business and work so your messages are never ignored.

Note ix
About the author x
Thanks and acknowledgements xi
Let's get #hooked xiii
PART 1 AN INTRODUCTION
1 The science of communication
6(14)
2 The brain
20(10)
PART 2 SECTION 1 INVITE ATTENTION
3 Primal
30(10)
4 Affective
40(11)
5 Self-relevant
51(10)
6 Surprising
61(18)
SECTION 2 IGNITE THINKING
7 Mystery
79(11)
8 Ease
90(9)
9 Narrative
99(16)
SECTION 3 INCITE ACTION
10 Memory
115(8)
11 Autopilot
123(18)
12 Priming
141(11)
PART 3 PUTTING IT TO USE
13 Promotions
152(6)
14 The psych of like
158(7)
15 Direct mail
165(5)
16 In the office
170(6)
17 Test, test, test
176(5)
Conclusion 181(2)
Index 183
Patrick Fagan is a behavioural science consultant, university lecturer and Sunday Times bestselling author. He now runs his several data science and behavioural science-focused businesses.