Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: How (not) to buy a Banksy online: Real fake or fake original

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 26-Dec-2022
  • Izdevniecība: tredition GmbH
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783347814974
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 4,81 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 26-Dec-2022
  • Izdevniecība: tredition GmbH
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783347814974

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Increasing popularity of street art is changing the art market and its laws. What used to be rather noble and elitist is now tangential to provocation and art from the street, and fetches top prices. A controversy has arisen among artists themselves: whether street art, once created in public space, belongs in private collections. An art form that is ephemeral in its basic nature, because graffiti or street art are usually not designed for eternity, is countering increasing commercialization through wanton devaluation; artists destroy and remove their works as soon as they run the risk of becoming valuable or commercially abused, sometimes as part of the public staging. The object documented in the book, a rusty wheel clamp, which due to various traces can be attributed to Banksy's environment, exemplifies this controversy. Could an artist want to devalue an original as a forgery, or does an alleged forgery thus become an original?