Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: How to Communicate Successfully: The Halvorson Collection (2 Books)

  • Formāts: 336 pages
  • Izdošanas datums: 13-Oct-2015
  • Izdevniecība: Harvard Business Review Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781633691612
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 31,05 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 336 pages
  • Izdošanas datums: 13-Oct-2015
  • Izdevniecība: Harvard Business Review Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781633691612

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Communication in the workplace is more important than ever. This Harvard Business Review digital collection presents the work of social psychologist and bestselling author Heidi Grant Halvorson. InNo One Understands You and What to Do About It, Halvorson explains why we’re often misunderstood and how we can fix that. Most of us assume that other people see us as we see ourselves, and that they see us as we truly are. But neither is true. Our everyday interactions are colored by subtle biases that distort how others see usand also shape our perceptions of them. You can learn to clarify the message you're sending once you understand the lenses that shape perceptiontrust, power, and egoand how these lenses affect your interactions. In the short, powerful Nine Things Successful People Do Differently, the strategies and goals of the world’s most successful people are on displaybacked by research that shows exactly what has the biggest impact on performance. Here’s a hint: accomplished people reach their goals because of what they do, not just who they are.