Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: How to Make Music in an Epidemic: Popular Music Making During the AIDS Crisis, 1981-1996

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This volume examines responses to the epidemic of HIV/AIDS in Anglophone popular musicians and music video during the AIDS crisis (19811996).

Through close reading of song lyrics, musical texts, and music videos, this book demonstrates how music played an integral part in the artistic-activist response to the AIDS epidemic, demonstrating music as a way to raise money for HIV/AIDS services, to articulate affective responses to the epidemic, to disseminate public health messages, to talk back to power, and to bear witness to the losses of AIDS.

Drawing methodologies from musicology, queer theory, critical race studies, public health, and critical theory, the book will be of interest to a wide readership, including artists, activists, musicians, historians, and other scholars across the humanities as well as to people who lived through the AIDS crisis.

List of Figures

Preface

Chapter One: Introduction

Chapter Two: Palimpsests

Chapter Three: Intertexts

Chapter Four: Pedagogies

Chapter Five: Conspiracies

Chapter Six: Testimonials

Chapter Seven: Epilogue

Acknowledgements

Index

Matthew J. Jones is Assistant Professor of Musicology in the Wanda L. Bass School of Music at Oklahoma City University. His work explores the intersections of music and LGBTQ+ history, culture, and activism, particularly music and the HIV/AIDS crisis.