nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Part I: First Statements of the Problems.
1. How the Experiment Began.
2. The Problem as seen by the Staff.
3. The Problem as Stated by the Girls. Part II: The Application of Psychological Techniques of Observation and Measurement.
1. Intelligence Testing and the Class Observations.
2. The Interview.
3. Ways of Interpreting the Case Material.
4. A Chart for the Classification of Interests.
5. Interest in Intuitive Experience.
6. Interest in Intellectual Experience.
7. Interaction Between the Levels of Experiences.
8. Anxiety in Terms of the Chart.
9. Temperament and Vocational Choice.
10. Varying Effects of the Environment.
11. Statistical Comparisons. Part III: The Function of the Psychologist within the School.
1. What the Psychologist has to Offer.
2. Some Aspects of Cause and Effect in Work Efficiency.
3. Concepts Useful as Instruments.
4. A Point of View. Part IV: Practical Implications.