Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: ICT Education: 51st Annual Conference of the Southern African Computer Lecturers' Association, SACLA 2022, Cape Town, South Africa, July 21-22, 2022, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 65,42 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the refereed proceedings of the 51st Annual Conference of the Southern African Computer Lecturers' Association, SACLA 2022, held in Cape Town, South Africa, during July 21–22, 2022.

The 10 full papers were included in this book were carefully reviewed and selected from 31 submissions. They were organized in topical sections as follows: ?curriculum; assessment; teaching in context; innovative teaching; and pandemic pedagogy.

Curriculum.- Relevant Cybersecurity: Curriculum Guidance for the South
African context.- Experiences, motivations and plans of Humanities students
pursuing a major in Information Systems in South Africa.- Assessment.-
Towards an automated assistant for generating mathematics problems.- The Use
of Binary Scales in Rubrics to Evaluate Computer Science
Assessments.- Teaching in Context.- Guidelines for Introducing Learners to
Computer Programming in a Developing Country.- First-Year Students IT Career
Awareness.- Innovative Teaching.- Gamification to increase undergraduate
students teamwork skills.-  Nested-Decider: An animation program for aiding
teaching and learning of decisions/nested decisions.- Pandemic Pedagogy.-
Student experiences with blended learning at a South African University
during the pandemic.- I feel like I am teaching myself: An Exploratory
Study of the Factors andImplications ofOnline Learning.