Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: ICT Education: 53rd Annual Conference of the Southern African Computer Lecturers' Association, SACLA 2024, Gqeberha, South Africa, July 17-19, 2024, Revised Selected Papers

Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 65,42 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the refereed proceedings of the 53rd Annual Conference of the Southern African Computer Lecturers' Association on ICT Education, SACLA 2024, held in Gqeberha, South Africa, during July 17–19, 2024. 
The 10 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 53 submissions. The SACLA 2024 conference served as a distinguished platform for exchanging original research and practical experiences, fostering dialogue on the teaching and learning of Information Systems, Computer Science, Information Technology and related disciplines.

.- The Influence of Player Type on the Motivation of Students in a
Gamified Programming Learning Environment.

.- A model towards enabling tutors to fulfil a role in attenuating source
code plagiarism.

.- Inquiry into the Paradox of an ICT Skills Gap.

.- Bridging Local Realities and Global Goals: Exploring Student Led
Sustainable Smart Innovation Projects in a Marginalised Community.

.- Reflections on Leading and Managing Computer Science Final Year Projects
in a South African Rural University using Gibbs Framework.

.- Elements to Address in a Computing Research Project Honours Course Module:
A Tale of Two Universities.

.- A SOLO adapted Evaluation Methodology for Quantifying Learning Transitions
on Algorithms.

.- Pair programming and underrepresented groups in Information Technology.

.- Towards Integrating Ethics into Computing Curricula: An Active Learning
and Cognitive Psychology Approach.

.- Digital Literacy: Challenges and Opportunities.