Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Identifying and Minimizing Measurement Invariance among Intersectional Groups: The Alignment Method Applied to Multi-category Items

(University of Illinois, Chicago), (University of Pittsburgh), (Northern Illinois University), (University of Iowa)
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This Element demonstrates how and why the alignment method can advance measurement fairness in developmental science. It explains its application to multi-category items in an accessible way, offering sample code and demonstrating an R package that facilitates interpretation of such items' multiple thresholds. It features the implications for group mean differences when differences in the thresholds between categories are ignored because items are treated as continuous, using an example of intersectional groups defined by assigned sex and race/ethnicity. It demonstrates the interpretation of item-level partial non-invariance results and their implications for group-level differences and encourages substantive theorizing regarding measurement fairness.

This Element demonstrates how and why the alignment method can advance measurement fairness in developmental science. It explains its application to multi-category items in an accessible way, offering sample code and demonstrating an R package that facilitates interpretation of such items' multiple thresholds.

Papildus informācija

This Element demonstrates how and why the alignment method can advance measurement.
1. Introduction;
2. Formal Presentation of Psychometric Models;
3. Empirical Example;
4. Discussion.