Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: If Classrooms Matter: Progressive Visions of Educational Environments

4.67/5 (12 ratings by Goodreads)
Edited by , Edited by
  • Formāts: 256 pages
  • Izdošanas datums: 11-Jan-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135874810
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 256 pages
  • Izdošanas datums: 11-Jan-2013
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135874810
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Where does learning take place? In this collection of passionately argued essays, leading educators and theorists explore the "where" of pedagogy - how pedagogical processes are influenced by local conditions. Understanding this dynamic just may be the single most important ingredient to successful teaching.Classrooms Matter presents some of the best known voices in critical pedagogy--Michael Apple, Henry Giroux, Stanley Aronowitz, Carol Becker, Peter McLaren--alongside essays by such well-known scholars as Mark Poster, Sharon O'Dair, David Trend, Jacqueline Bobo, and others. These thinkers explore the sensitive balance between technology, physical space, economic developments, political events, and the goals of teaching--a balance we must constantly renegotiate if classrooms are to matter at all.
Introduction Place, Pedagogy, Politics: Reflections on Contemporary Classroom Reconfigurations 1(14)
Jeffrey R. Di Leo
Walter R. Jacobs
Section I: The Politics of Pedagogical Space
The Politics of Public Pedagogy
15(22)
Henry A. Giroux
Education, Social Class, and the Sites of Pedagogy
37(18)
Stanley Aronowitz
Interrupting the Right: On Doing Critical Educational Work in Conservative Times
55(20)
Michael W. Apple
Critical Pedagogy in a Time of Permanent War
75(20)
Peter McLaren
Nathalia E. Jaramillo
Section II: Re-Ruling the Classroom: The Possibilities of Places
The U.S. Holocaust Memorial Museum as a Scene of Pedagogical Address
95(20)
Elizabeth Ellsworth
Pilgrimage to My Lai: Social Memory and the Making of Art
115(16)
Carol Becker
Professionalism: What Graduate Students Need
131(18)
Andrew Hoberek
Class Work: Site of Egalitarian Activism or Site of Embourgeoisement?
149(18)
Sharon O'Dair
Section III: The Actualities of Media Interventions
Media, Activism, and the Classroom: Teaching Black Feminist Cultural Criticism
167(14)
Jacqueline Bobo
Back to Cyberschool: Some of the Learning, None of the Fun
181(16)
David Trend
Where in the World is the Global Classroom Project?
197(14)
Tyanna K. Herrington
History in the Digital Domain
211(18)
Mark Poster
Contributors 229(4)
Index 233


Jeffrey R. Di Leo, Assistant Professor of English and Philosophy at the University of Houston-Victoria, is editor of the journal Symploke.

Walter R. Jacobs is Assistant Professor of Social Sciences at the University of Minnesota General College.