Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Images at the Crossroads: Media and Meaning in Greek Art

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Edinburgh Leventis Studies
  • Izdošanas datums: 05-Jan-2022
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474487399
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 35,68 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Edinburgh Leventis Studies
  • Izdošanas datums: 05-Jan-2022
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474487399

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

New studies on the interaction of various media in ancient Greek art

This collection includes twenty-one new essays by leading scholars in the field of Greek art and archaeology. Exploring a range of media including vase painting, sculpture, gems and coins, they each address questions that cross the boundaries of specialised fields.

They outline the range of visual experiences at stake in the various media used in antiquity and shed light on the specificities of each medium. They show how meaning is produced, according to the nature of the medium: its use, context and enunciative structure. Also explored are the different methodologies used to produce meaning: how do images ‘make’, or create, sense to their ancient viewers and how can we now access those meanings?

This richly illustrated volume offers new interpretations and arguments concerning fundamental questions in the field which expands our knowledge and understanding of Greek art, patrons and viewers.



New studies on the interaction of various media in ancient Greek art.