Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Immersive Learning Research Network: 4th International Conference, iLRN 2018, Missoula, MT, USA, June 24-29, 2018, Proceedings

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 65,42 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This volume constitutes the refereed proceedings of the 4th International Conference of the  Immersive Learning Network, iLRN 2018, held in Missoula, MT, USA, in June 2018.

The 12 revised full papers and the two revised short papers presented in this volume were carefully reviewed and selected from 57 submissions. The papers are organized in topical sections on environmental sciences, climate change, immersive technologies; immersive technologies in cultural heritage; immersive technologies in primary and secondary education; games and game design.

Environmental sciences, climate change, immersive technologies.-
Immersive technologies in cultural heritage.- Immersive technologies in
primary and secondary education.- Games and game design.