Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Immersive Virtual Reality for a Building Occupant-Centric Design: Defining, Validating and Applying an Innovative Framework

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 166,55 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book discusses the cutting-edge intersection of Immersive Virtual Reality (IVR) and research on building occupants. It presents an innovative way of using IVR to revolutionise the comprehension of human-dimension responses to indoor built environments. A robust, innovative, and sequential protocol is defined and validated with a Virtual Environment against a real-world counterpart to provide readers with methodological approaches suitable for carrying out rigorous experimental research in building occupant research. This comprehensive guide provides also practical applications of the proposed guidelines to show the potential and effectiveness of IVR for conducting studies in different indoor environmental conditions in a multi-sensory approach. The book serves as a resource for researchers who want to exploit the full potential of VR in collecting reliable data useful for understanding human dimensions within built environments.

Introduction.- Building Occupant Research.- Immersive Virtual Reality in
Buildings Occupant Research.- Definition of Framework and Guidelines for IVR
Applications.- Validation of the Framework and IVR.- Successful Application
of the Framework for Building Occupant Research.- Conclusion and Perspectives.