Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Implementing E-assessment for Learning in Primary EFL Writing: A Case Study in China

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 08-Jan-2025
  • Izdevniecība: Springer Nature
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789819794911
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 142,75 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 08-Jan-2025
  • Izdevniecība: Springer Nature
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789819794911

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book examines how e-assessment can be implemented in primary English as a Foreign Language (EFL) writing in an examination-oriented context. It provides valuable insights on e-assessment for learning (E-AfL) to teacher educators and teachers in both local and global contexts, especially teacher educators undertaking professional development programs of assessment in examination-oriented contexts. For researchers and graduate students who are interested in e-assessment for learning (E-AfL) and writing assessment, this book provides them with valuable resources to further their understanding of E-AfL research and broadens writing assessment scholarship. For pre- and in-service teachers and program administrators, the book serves as a practical and accessible guidebook, proffering effective guidance to empower teacher learning of assessment and to apply pedagogic principles to assessment design.

Chapter 1 Introduction to the Book.
Chapter 2 Mapping the Territory: E-AfL in Primary English Writing.
Chapter 3 Implementing E-AfL Innovation: Theoretical Frameworks.
Chapter 4 The E-AfL Project: Putting the Innovation into Practice.
Chapter 5 Teacher Practices in E-AfL in Primary EFL Writing.
Chapter 6 Teacher Beliefs in E-AfL in Primary EFL Writing.
Chapter 7 Influencing Factors: Resolving Contradictions and Generating Impetus.
Chapter 8 Conclusions and Implications.- Appendices.

Dr. Xi Chen is a lecturer at the School of Foreign Languages, Huazhong University of Science and Technology, China. Her research focuses on foreign language learning among young learners, language assessment, teacher professional development and computer-assisted language learning.