Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Implementing the Whole Curriculum for Pupils with Learning Difficulties

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: 180 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 30-Aug-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000647143
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 37,56 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 180 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 30-Aug-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000647143

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

First published in 1994, Implementing the Whole Curriculum for Pupils with Learning Difficulties explores practical ways of addressing the curriculum for pupils with learning difficulties. It draws upon the experience of classroom teachers in developing their practice within and beyond the National Curriculum. It provides examples of ways in which pupil’s personal and social development may be fostered through pupil self-advocacy, pupil participation, pupil directed learning and group work. This book is an essential read for teachers and educationists.



First published in 1994, Implementing the Whole Curriculum for Pupils with Learning Difficulties explores practical ways of addressing the curriculum for pupils with learning difficulties. It draws upon the experience of classroom teachers in developing their practice within and beyond the National Curriculum.

Contributors Acknowledgements Foreword Preface
1. Schools Should Decide
2. Developing a Curriculum for the Seniors Department
3. Personal and Social
Education in a School for Pupils with Severe Learning Difficulties
4. Beyond
the Simple Audit
5. A Modular Approach to the Curriculum for Pupils with
Learning Difficulties
6. A Multi-disciplinary Approach to the Whole
Curriculum
7. Planning for Communication
8. Information Technology Across
Curriculum
9. Providing Opportunities for Effective Learning
10. Devising and
Implementing a Cross-Curricular School Recording System
11. Pupil
Participation in their own Records of Achievement
12. Advocacy: not just
another subject References Author Index Subject Index
Richard Rose, Ann Fergusson, Caroline Coles, Richard Byers and David Banes